Saturday, January 16, 2010

Frida Solo Works

Frida in English
Heart Of The Country
Here We'll Stay
I Got Something
I Know There's Something Going On
Shine
That's Tough
The Sun Will Shine Again
To Turn The Stone

Frida in Swedish
Aldrig Mej (Never Me)
Alla Mina Bästa År (All My Best Years) (Original) (duet with Marie Fredriksson)
Alla Mina Bästa År (All My Best Years) (Adagio Mix)
Alla Mina Bästa År (All My Best Years) (Hasbrouck Heights Single Mix)
Alla Mina Bästa År (All My Best Years) (Space Club Mix)
Alla Mina Bästa År (All My Best Years) (Vox Mix)
Älska Mig Alltid (Love Me Always)
Även En Blomma (Even A Flower)
Barnen Sover (The Children Sleep)
Dä Du Går Lämnar Kärleken Spår (Love Grows Where My Rosemary Goes)
Din (Yours)
Du Är Så Underbart Rar (Can't Take My Eyes Off You)
Du Betonar Kärlek Lite Fel
En Ledig Dig (Weekend Portofina)
En Liten Sång Om Kärleken (A Little Song Of Love)
En Ton Av Tystnad
Ett Liv I Solen (A Life In The Sun)
Försök Och Sov På Saken (Surround Yourself With Sorrow)
Guld Och Gröna Ängar (Wall Street Shuffle)
Härlig Är Vår Jord
Hon Fick Som Hon Ville
Jag Är Beredd
Jag Är Mig Själv Nu (I Am Myself Now)
Kvinnor Som Springer
Liv På Mars? (Life On Mars)
Lugna Vatten
Man Vill Ju Leva Lite Dessemellan
Min Egan Stad (My Own City)
Mycket Kär
Ögonen (The Eyes) (Original)
Ögonen (The Eyes) (Lemon Mix)
Ögonen (The Eyes) (Version 4.23)
Peter Kom Tillbaka (Peter Come Back)
Peter Pan
Räkna De Lyckliga Stunderna Blott
Så Synd Du Måste Gå (It Hurts To Say Goodbye)
Sen Dess Har Jag Inte Sett 'en
Simsalabim (Gunnar Sandevärn)
Sista Valsen Med Dig (The Last Waltz With You)
Ska Man Skratta Eller Gråta
Skulle De' Va' Skönt (Wouldn't It Be Nice)
Som En Sparv
Sovrum
Stytaki (Siko Chorepse Sytaki)
Suzanne
Telegram Till Fullmånen
Tre Kvart Från Nu
Var Är Min Clown (Send In The Clowns)
Vem Kommer Såra Vem Ikväll
Vi Är Alla Barn I Början (We Are All Children in The Beginning)
Vi Möts Igen (We're Together Again)
Vill Du Låna En Man (The Most Beautiful Girl In The World)

No comments:

Post a Comment