Saturday, January 16, 2010

List of Agnetha Solo Tracks

Agnetha in English
A Fool Am I (Original)
A Fool Am I (The Story Of My Life)
Can't Shake Loose
Eyes Of A Woman
Fly Like The Eagle
Fly Me To The Moon (Original)
Fly Me To The Moon (Fool Moon Mix by CRS)
I Can't Reach Your Heart (Original)
I Can't Reach Your Heart (Jazzy's Funny Heart Break Mix)
I Wasn't The One (Who Said Goodbye)
I Wont Let Go
If I Thought You'd Ever Change Your Mind (Original)
If I Thought You'd Ever Change Your Mind (Almightly Mix)
If I Thought You'd Ever Change Your Mind (Wild Roses Almighlty Vision Mix)
It's So Nice To Be Rich
Just One Heart
Let It Shine
Love Me With All Of Your Heart (Original)
Love Me With All Of Your Heart (Heart Break Mix by CRS)
My Colouring Book (Original)
My Colouring Book (Country Style Mix)
Never Again (with Tomas Ledin)
One Way Love
Past, Present and Future (Original)
Past, Present and Future (Present Mix)
Remember Me (Original)
Remember Me (Once Upon A Time Mix)
Sealed With A Kiss (Original)
Sealed WIth A Kiss (A Hot Summer Day)
Sometimes When I'm Dreaming (Original)
Sometimes When I'm Dreaming (Screaming Mix by CRS)
The End Of The World (Original)
The End Of The World (Carpe Dem Mix)
The Heat Is On
The Last Time
The Queen Of Hearts
The Queen Of Hearts (När Du Tar Mej I Din Famn)
The Way You Are
Turn The World Around
We Should Be Together
What Now My Love (Original)
What Now My Love (Sad Days Edited Mix)
What Now My Love (Sad Days Extended Mix)
When You Walk In The Room (Original)
When You Walk In The Room (Carlybabes Almighty Mix)
When You Walk In The Room (Pounding My Brain Sandfactory Radio Mix)
Wrap Your Arms Around Me
You're There

Agnetha in Swedish
Allting Har Förändrat Sig
Är Du Som Han? (Are You Like Him)
Borsta Tandrollen Bort
Då Finnas Du Hos Mig (There You Are Beside Me)
Den Jag Väntat På (The One I've Been Waiting For)
Det Handlar Om Kärlek (It's All About Love)
Doktorn
Dom har glömt (They Have Forgotten)
Dröm är dröm, och saga saga (A Dream is a Dream and a Story a Story)
Du Ska Minnas Mig (You Will Remember Me)
En Egen Trädgård (A Garden Of My Own)
En Gång Fanns Bara Vi Två (Once There Was Just Us Two)
En Sång Och En Saga (A Song And A Story)
En Sång Om Sorg Och Glädje
En Sommar Med Dej (A Summer With You)
Följ Med Mig (Follow Me)
Följ Med Mig Min Ballon (Follow Me With My Ballon)
Försonade (Reconsiled)
Framför Svenska Sommaren (Up With Swedish Summer)
Ge Dej TIll Tåls (Be Patient)
Glöm Honom (Forget Him)
Gulleputt (Sweetheart)
Han Lämnar Mig För Att Komma Til Dig (He Leaves Me To Come To You)
Hjärtats Kronprins (The Crown Prince Of Hearts)
Hjätats Saga
Introduktion
Jag Har Förlorat Dej (I Have Lost You)
Jag Ska Göra Allt
Jag Ska Inte Fälla Några Tårar
Jag Skall Göra Allt (I'll Do Anything)
Jag Var Så Kär (I Was So In Love)
Jag Vill Att Du Skall Bli Lycklig (I Want You To Be Happy)
Kanske Var Min Kind Lite Het
Kungens Vaktparad
Lek Med Dina Doctor (Play With Your Dolls)
Litet Solskenbarn
Många Gånger Än (Time And Time Again)
Min Farbror Jonathan (My Uncle Jonathan)
Mitt Sommarland (My Summer Land)
Någonting Händer Med Mig
När Jag Var Fem
Nya Ord
Och Han Väntar På Mej (And He Waits For Me)
Om Tårar Vore Guld (If Tears Were Gold)
Så Glad Som Dina Ögon
Så Här börjar Kärlek (This Is How Love Begins) (duet with Björn)
Sången Föder Dig Tillbaka
Señor Gonzales
Sjung Denna Sang
Skål Kära Vän (Cheers, My Dear Friends)
Slutet Gott Allting Gott (All's Well That Ends Well)
Snövit Och De Sju Dvärgarna (Snow White And The Seven Dwarfs)
Som En Vind Kom Du Till Mej (Like A Wind You Came To Me)
Som Ett Eko (Like An Echo)
Sonny Boy
Sov Gott Min Lilla Vän
Spela Vår Sång (Play Our Song)
Ta Det Bara Med Ro
Tack för En Underbar, Varlig Dag (Thanks For A Wonderful, Ordinary Day)
Tack Sverige (Thank You Sweden)
Tag Min Hand, Låt Oss Bli Vänner (Take My Hand & Let's Be Friends)
Tågen Kan Gå Igen (The Trains Can Run Again)
Tänk Va' Skönt (Imagine How Nice)
Tio Mil Kvar Till Korpilpmbolo
Utan Dej, Mitt Liv Går Vidare (My Life Goes On Without You)
Var Det Med Dej? (Was It With You?)
Vart Skall Min Kärlek Föra (I Don't Know How To Love Him)
Vi Har Hunnit Fram Till Refrängen
Visa I Åttonde Månaden (Son In The Eighth Month)
Zigenarvän (Gypsy Friend)

Agnetha and daughter Linda
Hej Mitt Vinterland (Hello My Winterland)
Jag Såg Mamma Kyssa Tomten (I Saw Mummy Kissing Santa Clause)
Mössens Julafton (The Mice's Christmas)
När Det Lider Mot Jul
När Juldagsmorgon Glimmar (When Christmas Morning Glimmers)
Nej Se Det Snöar/Bjällerklang (Now See The Snow/Jingle Bells)
Nu Står Jul Vid Snöig Port
Nu Tändas Tusen Juleljus (A Thousand Christmas Lights)
Potpurri
Så Mitt Lyser Stjänan
Två Små Röda Luvor

Agnetha with son Christian
Alla Färger
Jag Är Kung (I Am King)
Jag Vill Va' Som Du
Karusellvisan
Liten Och Trött
Maskenadbalen
Min Ponny (My Ponny)
Mitt Namn Är Blom
Nicko Ticko Tin
Önskevisa
På Söndag (On Sunday)
Pelle Jöns
Smurferifabriken
Tre Vita Råttor
Våra Valpar
Vattenvisa

No comments:

Post a Comment